maandag 26 augustus 2013

Weken aftellen tot mijn verhuizing!

 
 
 
Wat ga ik doen de komende weken tot dat mijn familie mij komt halen???

Met mijn broertjes en zusjes stoeien, knuffelen en natuurlijk eten en spelen
maar vooral ... groeien!!!
 

                              4 augustus 2013

 


                              8 augustus 2013
 
 
                             11 augustus 2013
 
 
 
                             16 augustus 2013
 
                             25 augustus 2013
 
                              Buitenspelen!
 
 
                             Poes op bezoek

                             Nog meer bezoek!
 
                              Op de jonge honden dag met papa, Cijano
                              (Hades v/d Mashell, From Candors Dream)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten